23 maj - Ögongloben fors.

Nu kommer fortsättningen på mitt inlägg för min "vikarie" sa att jag skulle gå bort från datorn. Han sa även att jag skulle läsa en text som var typ i stolek 8 kanske. Självklart såg jag inget eftersom jag knappt stolek 12 utan det klumpar ihop sig. Så jag sa till att jag inte kunde läsa för jag inte hade mina glasögon i klassrummet. Då skulle jag hämta dom men jag hade dom ju hemma. Då tyckte han att jag skulle läsa texten ändå. Jag fick världens utbrott på grabben och gick därifrån. Gick en sväng med Linda ute för att lugna ner mig. Efter mycket skrikande och söndersparkade papperskorgar gick jag till klassrummet igen. Då sa jag att vi hade lunch men han vägrade låta oss gå även att vi har flextid på fredagar. Så gick vi och maten var äcklig och då sa jag till Anna och dom andra att jag inte orkade eftermiddagslektionen så jag åkte hem. Sa även att dom skulle säga att jag spydde upp maten. Gjorde ju faktiskt nästan det. Nu sitter jag här, ska fixa fram 20 kr nu så åker jag och solar. pussxi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0