22 maj - Träningsångest


För ett tag sedan hade jag beslutsångest för vilken träning jag skulle gå på. Jag vill ju träna med både damlaget och 93'orna men eftersom dom tränar på olika ställen måste man ju välja. Efter ett nödsamtal till både Linnéa (som nu är påväg till malmö och tyskland) och till pappa. Dom sa båda att dom inte kunde bestämma åt mig men Linnéa tyckte mest att jag skulle träna med 93'orna för dom har match imorgon. Så jag beslutade för ca. 4 minuter sedan att träna med 93'orna. Så nu har jag typ 15 min på mig att fixa iordning mig och så för träningen börjar vid 6. Pusssi på min bästa uppvärmning hemma innan träning, alltså Singoalla och mariekex. Fy vad bra det satt men det får jag nog lida av på träningen. Nu måste jag verkligen gå för jag har inget framplockat. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0