2 maj - Väntan är över baby

Jag säger bara det, väntan är över! Idag hängde jag med Jennie för att hon skulle klippa sig/ färga sitt hår. Det tog tre och en halv timme. Herregus säger jag bara. I slutet sov jag nästan och jag vat helt jäkla uttråkad. Men hennes resultat vart bra. Tummen upp tjejen. Bara för den eviga väntan så blev det pizza på vikens efteråt. Tjocktjock, men det får man väl vara ibland. Det var helt pötsligt kallt och jag hade lix tights och uppvikt jeansjacka. Jag säger bara det att de var väldigt kallt. Vi åkte hem och bytte om till typ jeans och jag skojar inte nu men vinterjackan åkte fram igen. Så åkte vi moppe ut till Grännäs och såg på fotboll. Det var hemskt kallt och viken vann. Wihu, så vi åkte och chillade hos Jennie framför tv'n där talang 2008 och o.c visades. Vid cirka elva beslutade jag mig för att dra mig hemåt. Det var kallt och läskigt och jag när jag åkte där vid nästan valdemarsviksskylten hoppade en hare upp på vägen framför mig och jag bromsade så klart och jag var högt en decimeter ifrån att köra på den. Det var as läskigt. Så håll er borta från vägarna små harar säger jag bara. Nu ska jag snart bege mig mot "badrummet" och fixa iordning mig inför natten. Blir att gå upp tidigt imorgon. Har borta match med flicklaget och vi ska samlas nio. Och jag känner redan nu att det kommer bli en låååååång lördag. Så vad händer imorgon kväll? Jag har inget planerat och jag måste ta igen det jag missade valborg. Så säg mig bara vart jag ska så beger jag mig dit (kanske) Jaja, nu har jag nog inget mer att säga och jag fryser om mina fötter. Ta hand om er och era närmaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0