17 maj - Den nakna sanningen

Vad vill jag?
Det är en fråga jag ställer mig själv ofta men har inget bra svar
Sedan finns det saker man borde och ska göra som man skjuter upp eller inte gör det alls
hur kommer det sig?

just nu är det massa saker i skolan jag måste göra, men problemet är att jag inte har orken kvar för skolan. Det låter så jäkla mycket när man skriver upp allt som ska vara klart till den 30'e maj. Då ska jag ar gjort: 2 Biologiprov, 1 samhällsprov, 1 kemiprov(om jag orkar), 1 engelskaprov, 1 uppsats om någon religion, 3 recentioner och en miljöbeskrivning! Jag tror det var allt, men jag är inte säker. Joo just det! har en bildbeskrivning också. Jag älskar verkligen skolan!
Konsentrationen för allt pluggande och sånt är inte så bra. Jag sitter bara oc tänker på andra saker i mitt liv som jag inte vill tänka på och så. Jag vill bara fokusera på skolan, det är ju så lite tid kvar menar jag. Jag kanske borde sluta här och sova. Men vem vill sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0