14 maj - Direkt från bilen

Nu sitter man i bilen någonstans på E4. Tror vi är vid Gränna snart. Ni vet, polkagrisstaden. Jag skriver egentligen bara detta inlägg för att jag ska informera att jag har köpt en söt klänning som troligen blir till avslutningen. Jag fann den på a6 i Jönköping och vet ni? Det var på h&m. Ovanligt va'? hihi, jag är så enformig ibland. Men den var supersöt och om jag hittar någon bättre tll avslutningen så är den ändå jätte söt till sommaren.


Här har vi klänningen! Ursäkta min snygga min på bilden och kroppen men hihi.

Detta inlägg skulle publiceras vid halv 2 ungeför idag men min dator dog i bilen typ pga att pappa hade använt datorn på morgonen när jag sov och inte satt i strömsaken så batteriet var typ halvt när jag startade datorn påväg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0