14 maj - Dagen efter..

Doften av kaffe får värmen i kroppen att vakna till liv...

Det är såhär, jag håller på att göra vissa småförändringar i mitt rum och jag älskar verkligen kaffeteman så lite kaffe inspererat blir det i en liten del av rummet. Eller ja, nattduksbordet. Jag håller på med att lösa mitt stökiga problem som hela tiden drabbar mitt rum utan att jag vet vad det beror på. Jag plockar hela tiden bort massa saker. Fast nu har jag städat bort min ena svarta sko. Det är lite tragiskt men jag hittar den säkert snart. Man kan tro att mitt rum är stort men så är inte fallet. Vill få in lite färg i mitt rum och slänga bort allt rött. Det är inte så att jag inte gillar rött men vill ha det lite vår/sommarkänsla i rummet så det känns ljusare när man kommer in. Fast det kasnke blir lite svårt när mycket inredning går i svart/grå skala. Men får piffa upp lite som sagt, jag är säker på att det kan bli mycket snyggare här inne. Önska mig lycka till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0