11 maj - Teliakuvert

Den här dagen har fortsatt med strålande väder. Beslutade att åka in till Norrköping. Där träffade man en god vän, vi gick längs hela strömmen och pratade. Jag älskar vädret nu fast det är lite för varmt ändå för att vara maj. Nu när jag är hemma så är det packning som gäller. Imorgon drar familjen Almgren/Sandberg ut på äventyr på västkusten. Har ingen aning om vad vi ska göra men vi får se. Kommer då hem på Onsdagen någongång men såklart så kommer datorn att följa med. Och det är därför det ligger ett Teliakuvert brevid mig nu. Det är för installationen till mitt mobilabredband. Så förhoppningsvis blir det lite uppdateringar när jag är där nere. Det ända jag hoppas med den här resan är att jag får tid till att hitta min avslutningsklänning som jag drömmer om. Men nu över till packningen. Vad svårt det är att bestämma sig för kläder i förväg! Jag är ju en sån tittar väder och temperatur när man vaknar och väljer kläder efter väder. Så blir det inte nu, har iaf med mig 3 par skor, två jackor och lite annat. Herregud varför ska man ha med sig så mycket? Jaja, man är ju tjej och det är ju bra om man har lite alternativ lix.

Nu ska jag nog gå ut en sväng, kanske hoppa lite studsmatta för att det är så bra för kroppen och konditionen. Eller så sätter jag mig på trappan och målar naglarna i någon snygg färg som man gjorde när man var liten. Då man var liten och lekte med nästan bara killar, lekte med barbie's och bilar och då man blev superarg på mamma när hon bytte bilmattan till någon vanlig. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0