1 maj - En bättre bloggare beställd

Nu är det en ny månad och jag ska blogga mycket mycket mer än vad jag gjorde förra. Jag kan sammanfatta vad som har hänt lite. I början av den här veckan så var mitt schema i skolan utsuddat. Det stog Musik & Bild på alla lektioner. tiden var inne för att vi skulle spela upp våran teater som vi hållt på med under hela året. Så dom här tre senaste dagarna har varit stressigt men underbart kul. Jag har nog aldrig haft så roligt i skolan. Och i tisdags när vi hade kvällsföreställning för gamla elever och föräldrar så skakade mina ben sönder. Usch.. men efter det så var jag hur glad som helst och ville göra det fler och fler gånger. Så dagen efter hade vi två föreställningar för skolan. Det var as roligt och jag saknar det redan. Scen är som gjord för mig. Nevars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0