6 mars - Blåhand med snickers

Hade kemiprov idag då. Jag kan ju säga att det kunde ju ha gått bättre. Hoppas han höjjer mig ändå. Annars kommer jag kasta snickers på Jan-E. På bildskolan senare på dagen var ganska rolig. Jag kom på att jag skulle göra en av mina bilder jag har gjort till en projekt. Alltså skulle jag göra den i 3-D format. Hihihi, så jag började gipsa min hand. Det var kallt och min hand blev blå för att den var så kall. Fast den kommer nog bli bra. Imorgon har vi vanlig bild och då ska jag hitta en bra låda och fixa en stålfjäder. Mitt projekt ska bli värsta MVG. Hahahaha, kommer inte lyckas men jag kan alltid försöka. Det skulle vara lite smått kul om man fick ett bra betyg för projektet iaf. Vad har jag mer att säga om imorgon? Hm... fredag alltså början av helgen och jag har fortfarande inga planer. Men något hittar jag säkert på. Sedan är det ju de här med studiedagarna på måndag och tisdag. Vad ska man hitta på då? Jag har lte att fundera över och jag är trött. Så sängen väntar.


Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0