4 mars - När kommer våren?

Ge mig den verkliga vårkänimage35slan! Då man vill springa ute barfota(inte titta ner på fötterna) och lägga sig i det gröna växande gräset. Att se fjärilar slå sig ner på påskliljor och tulpaner. Det är verkligen en härlig vårkänsla. Men det är härligt när man är ute och går och ser hur det blommar på träden och solen skiner så härligt så solglasögonen åker på. Våren kom nu, jag väntar med spänning. Se videungen knoppa och höra fåglarna sjunga. Veta att skolan snart har sitt slut och att sommaren är påväg. Den underbara känslan som jag vill ska blomma ut nu. Jag vill inte ha mörker och kallt. Men alla årstider har sin charm i sig. Det gäller bara att se det positiva i allt. Gaaaah, jag ryser i hela kroppen. Ett tydligt tecken på att våren snart är här är ju snödropparna som syns i våran trädgård. Och ett annat tecken är att det snart är påsk och ledighet igen. Just det påsk, Vad ska man hitta på? Ska man stanna hemma och slappa eller åka till sommarstugan för första gången i år med familjen? Ett svårt beslut är det för båda har sina för och nack-delar. Nu ska jag snart gå och sova för att imorgon vakna och se solen gå upp. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0