29 mars - Brillor och bikini

Det är nästan en vekcan sedan jag skrev i min blogg senast. Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera oftare. Vad har jag gjort sedan sist jag skrev? hm... joo, jag har varit i stockholm. Det var mys men jag köpte bara en tisha och ett par solbrills. Men jag och jennie träffade ju Simon i några timmar. Det var nice. Hade såklart varit roligare om Ludde hade hängt med men han var ju i Åre.
Igår så var jag med Jennie och vi gick till en misslyckad fest. Tråkigt folk och vart var musiken? hahahaha, när vi gick hem var det skit kallt. Som tur var det inte så långt att gå hem till Jennie men det  var as kallt ändå.
Idag vaknade jag av att jag hade drömt om mumin, något om nått badhus och att jennie visade tuttarna. Hahaha, jag har sjukt konstiga drömmar. Jennie och jag chillade med att se klart tusenbröder och strax därefter ringde mamma och sa att jag skulle ta mig in till norrköping för att hämta mina glasögon. "visst" Så jennie och jag tog oss in med buss till norrköping. Gick in på carlings, monki och gina. Hämtade mina glasögon och åt lite på donken på minde än 35 min. Så åkte vi hem åt tacos med min familj och senare åkte vi vidare till Jennie. Chillade med att se på "så ska det låta" och "let´s dance" tills vi skulle se "tjenare kungen". Åkte hem och nu dör jag av att jag har tråkigt. Party någonstans imorgon/idag? lördag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0