22 mars - Ingen påskkänsla

Sitter ute vid min sommarstuga nu. Alla sover nog på ön utom jag. Jag kan inte sova och jag vill inte sova. Jag vill inte vakna upp ensam och jag kan inte sova om jag inte vet att du är hemma. Gaaaaah, tiden går långsamt och jag har inget glas. Vill ha cola eller loka. Inte så nice att dricka direkt ur en nyöppnad 1,5 l flaska. Värmen tar kol på mig. Vill hem, vill till min säng. Förövrigt så har jag solat idag. Det är så skönt för då kan man sova lite.

Något som jag verkligen inte orkar med just nu är att prestera. Jag vill inte spela matcher med Damlaget. Jag orkar inte göra något som har med skolan att göra. Det där med 270 poäng är bara ett önsketänkande. Får väll vara nöjd om jag inte sänker i något ämne. Jag hatar att jag alltid kommer in på ämnen som har med skolan att göra. Blir helt deprimerad. Jag vet ju inte vad jag ska gå efter nian heller. Nu lutar det på de geer och mode design.

Nu fick jag precis höra att Timmy har skrivit klart sitt nya inlägg på hans blogg. Wiiie ;D
Så jag ska väll avsluta med att säga ta hand om er och era närmaste och Timmy du är den bästa och jag längtar tills vi ses <3

Kommentarer
Postat av: timmy erita

tack för kommentaren, var lite smådepp nu när jag kom hem, du fick mig att bli glad :)

2008-03-28 @ 00:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0