20 mars - Beslutsångest

Sitter hos Jennie just nu. Vi har as lång lunchrast och jag börjar 1 igen så jag våldgästar Jennieslägenhet. Jennie står just nu i sin säng och dansar till musiken på ztv. "jag har aldrig dansat i min säng förut" hahaha. Vi såg på något dålig program nyss och programledaren var cp. Det var ett program när man ringer in för att gissa på saker och sånt. Och alla som hade kommit fram var norrlänningar. Och dom kom typ 3 steg och efter den sista personen som var från kiruna tror jag utbrast programledaren "jävla norrlänningar" hahaha. Nu dansar Jennie i sängen igen. Det var en bra låt på ztv. Typ basshunters engelska version av boten anna. Som faktiskt är en bra dans låt :D Ska kila.. ha en bra eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0