19 mars - Segdag.se

Den här dagen har gått ganska långsamt. Fast ganska händelserik om jag får säga det själv. Vi började dagen med musik och bild. Dansdansdans. Gick skit i början men vi tränade i kanske 1½ timme och vi hann fram till refrängen. Elvis har gjort världens bästa koregrafi till oss :D  Sendan hade vi bara tråk lektioner fast jag slutade kvart över två. Ganska skönt, men jag gick ner till Ica för att åka med familjen hem. Sedan var det dags för att åka till Norrköping. Mamma skulle gå as långt till någon jäkla affär och det snöade i motvind. Om inte det vore nog, när vi gick ut från den där affären så hade vinden vänt. gaaaaaaah! Jag var sur som attans efter det. Vi gick till specsavers för att jag skulle kolla synen. det visade sig att jag skulle skaffa läsglasögon. Woho, så jag gick runt och leta snygga bågar. Hittade 8 snyggabågar jag ville ha. Sedan var det att försöka välja vilka två stycken man skulle ha. Efter mycket velande så valde jag ut två stycken. Dom bli nog bra. Hittade på specsavers hemsida ett av mina par. Kan ju säga att dom ser snyggare ut på ;D

      Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0