17 mars - Vad sägs som inställd lektion?

Sitter såklart här i våran kära sal 123, haha. Här har 8:or franska och Anna och jag förstår verkligen ingenting. Så jävla kul, NAAAAAT! Ska skriva lite roligt här innan jag ska göra klart min labbrapport som ska vara klar tills kemilektionen börjar. Så jävla äcklig musik dom spelar just nu på franska. HAHAHAHAHAHAHA! Det är hemskare än Nordman då är det väldigt hemskt. Måste komma på vad jag ska göra med dagen efter skolan, kanske Jennie vem vet. Fast jag vill ha glass nu;( Regnet gör mig deppig. Jag har ingen aning om vad jag skriver just nu men det  blir nog ett bra inlägg xD

Det kommer ett inlägg snart med massa snygga bilder på Nicole och dom ;D
Har en trevligt eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Annayo.

Duvet att nordman är inte så värdelös! Låten har ett bra bud eller vad man säger.!

2008-03-17 @ 12:55:35
URL: http://annathorell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0