11 mars - aldrig städning innan lunch

Det var ett tag sedan jag skrev. Har inte gjort saker jag behövde göra. Eller jag behövde ju städa mitt rum och det har jag ju gjort. Och jag har äntligen fått tid hos optikern. Men jag har inte börjat med min uppsats som ska vara inlämnad på fredag coh jag har inte skrivit klart slutsatsen på en labbrapport. Sedan har jag inte läst något i den dåliga boken vi läser i skolan och jag är allmänt trött nu. Förövrigt så kom min jacka igår. Happy :D Och idag har jag sett 10 orsaker at hata dig för första gången. Jag fick den i julas men har inte sett den förän nu. Den var skit bra verkligen. Jag har också fixat lite ny musik på min dator. Woho, fast jag kommer säkert inte lyssna på det ändå.

Helgen var helt okej men den kunde varit bättre. Fredagen var jag med Jennie (som smittade mig) Lördagen åkte jag och Jennie till Norrköping en stund och igentligen skulle jag till Dennis efter det men då skulle Jennie vara helt ensam så jag var hos henne. Så fick vi förfrågan om att komma till Viktor så vi stack till sörping. Helt okej kväll där. Var lite sur på vägen hem på Jennie men varför säger jag aldrig. Barnsligt som attans. Söndagen vaknade jag och typ sprang upp ur sägen för jag visste att jag skulle skjutsa min syster till hennes träning för att mamma och pappa skulle till sommarstugan en sväng. Men dom var påväg hem så jag behövde inte. När det var dags för träningen så innan bråkade jag med min mamma om mina fotbollsskor ( det låter töntigt men hon var helt dum i huvudet) så jag tog ut min illska på mitt rum så jag städade upp och tog ut allt i mitt rum som påminnde mig om mamma. Kom såklart as sent till träningen pga det där och det var 6 st på träningen med mig (dåligt av alla tjejer tycker jag nog, jag kom iaf) Efter träningen åkte jag hem duscha och fixade mig sedan åkte jag direkt till Jennie. Vart att vi såg reprisen av melodifestivalen och något mer men det kommer jag inte ihåg. Joo, vi såg en annan del av köping.

en summering av helgen och lite vad jag har gjort mina två studiedar som lider mot sitt slut. Tråkigt nog. Eftersom jag inte fick sova ut pga att mamma väckte mig igår och idag skulle jag till tandläkarn halv 9 ;(



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0