Oj vad klockan blev mycket!

eftermiddagen blev inte som jag hade beräknat. Vi var nämnligen hos min kusin väldigt mycket längre så jag hann inte med att sola eller att träffa Jennie. Så vi kom hem vid 8 (vi åkte dit vid 4) så började jag packa. Och såklart så blev det en stor jävla väska, en hockeybag närmare bestämt. hahaha, fast jag kunde inte packa i allt för väskan var på vinden så jag tog ett litet uppehåll och började se fotbollen/filmen tretton. Efter ett tag så kom min pappa in med hockeybagen och då var det bara att packa i alla kläder i den. Jag säger bara det, den där listan med grejer var för fjuttig. Har typ 15 yttligare klädelsplagg nerplockat. Sedan mitt i allt ringer min kära Little mr. M och så gick tiden ännu fortare. Jag upptäckte nyligen när vi hade snackat i 45 min att jag skulle upp vid typ halv 6 imorgon och inte hade packat klart att det var dags att lägga på. Måste verkligen snacka snart igen, men du kommer väl imorgon?! haha, nej skämt och sido så är jag rysligt trött nu. Har bara några få saker kvar att packa ner som typ tandborsten som man alltid glömmer och platttången.

Kommer troligen vara inaktiv under perioden som cupen är, men jag lovar att om det inte blir några inlägg under cupen såå kommer det efter en summering och bilder. Jag lovar.


Good night lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0