7 juni - Em-start och något oväntat

Idag mina vänner blev det oväntat årets första dopp. Men det mest oväntade var att Jennie var i och badade i typ 20 min. Hon kommer kanske bli värsta "baddarn" iår. haha, vem vet vi får liksom se. Hur detta gick till var så att jag skulle gå och hämta min moped och mina saker hos Jennie tidigare på dagen för att jag inte sov hos henne inatt som det var tänkt. När vi hade snackat lite och jag hade sagt att jag ville sola idag så beslutade vi för att åka någonstans och sola. Eftersom båda inte är så förtjusta i att vistas i bikini för allmänheten så fick det till slut bli sandgärdet. Ett lyckat drag tycker jag nog allt. Efter ca. 20 minuters åktur på våra mopeder i strålande solsken så kom vi fram och då kom molnen. Ett sjukt stort moln kom och det blev kallt för det blåste också lite. Men efter att molnen hade dragit förbi så blev det varmt och skönt. Tillslut frågade Jennie om vi skulle bada. Sure.. täänkte jag och gick med. På bryggan låg/satt 2 st av det kvinliga könet. En i ca. 25 års-åldern och den andra i 50-60. Det kom en ganska kraftig vindpust och den äldre kvinnans stråhatt flög i vattnet. Båda vägrade att hoppa i och hämta den och det var detta som kravdes för att Jennie skulle hoppa i och bada. Hon hämtade hatten och efter ca. 5 min kom jag också i vattnet. Det var kallt till en början men sedan blev det skönt.
vi simmade ut till en flytbrygga som låg lite längre ut och så skulle jag testa att hoppa i utan att hamna med huvudet under vattnet. jag misslyckades men jag lyckades däremot att skada mig. Jag klev upp på flytbryggan igen och då var mitt knäblodigt. Då hade jag hoppat på ett rep som troligen jade vassa snäcksaker på sig och skärt upp ett jack precis över min knäskål. så kan det gå.

Blev tyvärr inget party ikväll och somvanligt somnade jag i Jennies säng. Men sommarlovet kommer allt närmare och jag blir mer och mer glad.
 God natt C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0