3 juni - Arg på småkillar

Någonting jag blir fullständigt superarg är när småkillar är eleka. Som nu fick jag reda på av pappa att min syster inte vill gå på sin fotbollsträning för att några killar i laget har sagt att hon "skriker för mycket" på träningarna. Såklart vill hon u inte gå för vid den där åldern tar man verkligen åt sig. Eftersom jag vet vilka killarna är så blir jag ännu mer arg. Att ingen reagerar när sånt här förekommer. Flickor i den åldern (8-10 år) tar åt sig allt som dom hör och inte minst från andra. Killar därimot tror att dom är så himla bra och är så "tuffa". Jag vill seriöst bara gå och trycka ner dom som små golfpiggar. Jag kan inte beskriva den ilska som fyller mig just nu. Småkillar, 1. Man ska ha kul och alla ska få vara med och delta. 2. Tränare skriker och det godkänts och om man inte pratar på planen så fungerar det inte något spel. 3. Vad ska man göra när ingen passar en? bara springa och inte säga något eller?!!
Nu är jag rasande, fattar inte killar i den äldern hur dom tänker. småkillar go to hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0