25 juni - Imorgon börjar det

Kanske det men då har man någonting att göra medan man väntar..

Ännu en arbetsdag är av verkad. Nu så har jag lite saker jag ska göra innan morgon dagen. Jag ska till min kusin som fyller år idag, åk till stina och sola, vara med Jennie ett tag och självklart packa allt inför Nils Liedholm cup som börjar imorgon. Eftersom jag ska upp tidigt imorgon, redan kl.7 så ska jag vara på vammarskolan och ta emot alla lag som ska delta i cupen. Det blir en lång dag vill jag lova.

Här kommer med saker jag ska ha med mig för att jag inte ska glömma något:
Fotbollsskor
ben skydd
kudde/kuddar
maddrass
täcke
handduk
grå'a tygskor (kommer troligen åka hem och hämta fler skor)
två väskor (måste ha en med mig överallt)
tre par brillor + ett par glasögon
hårprodukter
hudprodukter inkl smink
tre st. bikini's
två linnen
fyra tischer
ett par jeans
3 par shorts
underkläder (kom ihåg sportbh!)
kameran
ipoden (ladda den ikväll!!)
Tillökning!
addidas joggingdressen
hårt och meningslöst dressen
en addidas tröja
två jackor
paraply

För er som inte vet så är cupen ca. 2 min åkande med moppe hemifrån mig (då är det uppförsbacke och offtast motvind).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0