24 juni - Lycka utan tårar

ibland är en dröm det finaste man har...

Har precis kommit hem från en dag med Jennie i Norrköping. En skapligt bra dag. Fast dagen började inte så bra eftersom jag hade bestämt mig för shorts idag. Men så när jag vaknade var det regn och det blåste förbaskat mycket. Jag blev skapligt sur och bestämde mig iaf för att ta shorts men med ganska tjocka strumpbyxor under. När vi kommer in till Norrköping vid ca. 11 så begav vi oss direkt till Myrorna. (man tar dom affärer som är längst bort mot bussen först). Och hör och häpna, jag hittade en marinblå kavaj!!! Fy vad glad jag blev, eller nja inte så det syntes men jag var det. Och vi har aldrig varit så länge på Myrorna som vi var idag. En hel timme var vi där. Så vi gick och åt och efter donken blev det dom vanliga butikerna som man alltid besöker. Indiska, Gina tricot, H&M, Bikbok och Monki. Hittade mycket fint men jag införskaffade mig bara ett par svarta brillor på Gina och en killtischa på H&M. Också en kjol på H&M men den är jag nu skeptisk mot och funderar på att åka och lämna tillbaka.
Nu är det ca. 30 min ska jag och min pappa hämta issa och sedan åka upp till gusum och därifrån åka mit eneby och spela match. Kanske inte så bra att spela seriematch två dagar innan cup men vad gör man inte för laget. Jag spelar ju med två lag så jag får ju försöka pendla och göra det bästa för stunden.
Ni får alltid komma och kolla i Eneby kl.19.00
Det enda negativa med att spela match förutom att jag riskerar att bli skadad är att jag missar Håkan på Allsång. Det suger faktiskt lite.

Ha en bra kväll
bye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0