22 juni - Nu så!

Nu är det sagt. Hoppas bara det är positivt att jag har erkänt. Det verkar nu iaf att vara positivt och jag blir helt glad. hihi. Förresten så har jag drömt om little mr.M massvis med nätter nu. Vill bara att dom ska bli sanna. Har också legat och funderat på varför det blev som det blev och allt sånt. Ibland känner jag mig som en 6 åring och vill bara försvinna bort i fantasins värld och glömma allt som hänt. Försöka att inte lägga något på psyket för nu måste jag börja tänka mot veckan som nu kommer.

Veckan ser ut sisåhär:
Måndag - jobbar mellan 14.00-19.30
Tisdag - Ledig så jag och Jenniepie åker till Norpan sedan sista träningen innan cupen (om det inte blir match istället)
Onsdag - jobbar mellan 8.30-14.00
Torsdag-Söndag - Nils Liedholm cup 2008 här i valdemarsvik. Det ska bli kul och självklart ska vi försöka vinna. Det är ju också sista året jag får vara med. Men jag deppar inte för det. För att nästa år beger jag mig ut på någon festival istället.


Nu ska jag ligga i min säng och lyssna på Kristian Anttilas nya skiva.

Good night lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0