18 juni - Ge en kopp kaffe till damen mittemot

Igår fick jag lite lust med nätshopping. Det blev från h&m och jag beställde ett par chinos(typ), en blårandig 3/4 ärmad tröja, ett par brills, svarta shorts och något mer som jag nu har glömt bort. Och det blev så att dom kommer v.27 :/ lite tråkigt att det inte hinner komma till nisse cupen men då kommer det istället till karnevalen. Det är ju bra de med.

en del dagar slutar med tårar av alla dess olika slag..

Idag har jag jobbat fram till två. Ganska slappt, men det var irriterande att jag inte hade min mobil med mig, så därav hade jag ingen tidsuppfattning. Men jag satt i min lilla drömvärld och funderade på om jag ska klippa lugg och om jag ska träna stenhårt i helgen när jag ska vara i stugan. Slutsatsen blev så att jag kommer troligen springa minst 2 gånger och varje dag ska jag gå ut och gå en sväng. Men då kom jag på en annan sak. Hur ska vädret bli midsommar? För jag vill inte gå omkring i joggingbyxor och tjocka tröjor. Hoppas att vädret är med mig. Det skadar inte med lite sol sp man har något att sysselsätta sig med.
Nu ska jag försöka runda av detta inlägg. Hoppas det lyckas. Jag ska nämnligen till Jennie och troligen ska vi ut och se på fotboll senare (om inte Jennie är lite halvt tråkig och vill se på sex and the city maratonet).

Bye lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0