17 juni - Jobb snart då

When I loose my mind..

Jag har så sjukt tråkigt. Det är tur att man ska jobba idag alltså. För attans var segt det är. och jag hatar verkligen alla dessa flugor. Go to hell. Igår förstörde dom sömnen då och då och nu irriterar dom mig mycket. Så varför finns flugor? Visst att det är mat för fåglar men dom kan väl äta annat. Och om dom nu måste finnas behöver dom väl inte vara så störande. Dom kan vara lugna som små kaniner eller något. Hahaha, alla borde älska mina jämförelser.

Little mr. M har precis retat upp mig lite. Varför kan ingen vara lite snäll nu när jag stör mig och allt och alla typ. Det var helt onödigt. Hoppas det inte kommer sura och störande personer och vill köpa jordgubbar av mig idag då exploderar jag troligen.

new found lover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0