16 juni - Vad hette grabben?

länge sedan jag skrev. har hänt väldigt mycket under den tiden. i onsdags så var det vårkonsert och jag sjöng sämst. men vad kan man räkna med? efter den "roliga" vårkonserten så var vi 9'or på avslutningsmiddag. det var väldigt trevligt men jag var tvungen att dra tidigare för jag skulle hem och byta om. efter det så åkte familjen och jennie till sörping och nyströmskas studentutspring. det var mys och väldigt kul upplevelse. längtar redan tills jag tar studenten. efter det blev det att åka hem till min kusin för student firande. torsdagen gick i matens tecken. jag slutade 9'an och jag fick exakt samma betyg som i julas. ganska nöjd ändå eftersom jag blev mycket skoltrött i slutet.
fredagen stod det jobb på schemat. kulkul (not). på kvällen blev det att spela fotbollsmatch sedan att åka till jennie. på lördagen så åkte jag till little mr. M. det var sjukt mys, vi såg på sverige-spanien och snackade. Längtar som attans tills nästa gång vi ses bajsunge. idag och igår så blev det skärgårdsmys i jennies sommarstuga med tjejerna. eller ja, en del av dom iaf. sjukt mys. fia med knuff tar ett tag kan man ju säga.

vad kort sammanfattningen blev! träffade förresten en kille som var kanske ca.22 år när jag satt och väntade på bussen i finspång. han såg lite glamrockare ut och hade blondtlångt hår. han tyckte jag var lik en millitär som hette micke. han trodde vi var syskon för att vi hade samma attityd typ. jag blev helt chockad eftersom vi bara hade sagt hej innan han sa det. men han var trevlig. han tyckte det var lite tråkigt också att jag inte hade festat men jag var glad ändå. han sa tyvärr aldrig vad han hette och han frågade aldrig om mitt namn, men vi sa att vi troligen kommer att synas igen eftersom vi vistas i finspång lite då och då. trevligt grabb det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0