7 juli - Goodbye mrs negativ

Jobbjobbjobb.. inte kul är det inte. Men man får ta det med en klackspark. Efter att jag hade kommit hem från jobbet så blev direkt av med jobbarkläderna och på med myskläder. Fram med en film och lite glass. Det blev beck, bra som alltid. När sedan det övriga i min familj kom hem fick jag ett par sandaler typ. Dom är från H&M och är flätade och sånt, as nice och passar bra till allt. Blir lätt att ta med sig dom till Tallinn. Det sedan att tråka för min familj åkte till sommarstugan och jag är ensam hela veckan. Det är bara att bita ihop och försöka överleva tystnaden.
Var ute och gick en sväng med Linnéa för någon timme sedan, mys as hell. Det var väldigt länge sedan vi snackade. Nu ligger jag här igen, funderar på om jag ska sova eller sätta på en film. Blir nog en film. Ska ju upp och stutsa vid sju imorgon med så det får inte bli allt för sent.

Vi säger hejdå till mrs negativ och allt regn och välkomnar istället mrs positiv och solen
Goodnight lovers.

Kommentarer
Postat av: L

Vi måste göra om det snart vännen, jag saknar dig ju sjukt mkt <3L

2008-07-09 @ 21:23:26
URL: http://linneaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0