6 juli - Då vet jag

Nu vet jag varför du var sur på mig iaf. För att jag drack alkohol. Ursäkta mig men du dricker ju med. Ibland vet jag inte vad jag ska tycka och tänka om dig. Kul att du hittat en annan. Kanske har ni det trevligt nu? Eller så finns jag i ditt bakhuvud. Ärligtheten mellan oss hoppas jag inte har ändrats. Att inte kunna planera dagen eller göra något är pga av mina funderingar vad du gör nu. Avundsjuk/svartsjuk? Jag tror det, men får jag inte vara det. Vill ju vara hos dig just nu och när hon är det istället för mig så är det är klart man blir lite putt. Usch varför är jag såhär. Wake up Clarapie som troligen Jennie skulle säga.

you are my only hope..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0