6 juli - 01.37

jag vet allt att ni vill ha mig så sluta sms bomba mig

skämt&sido så ska jag vara lite seriös i den här bloggen nu. Karnevalen SÖÖÖG iår. alltså jag har aldrig varit med om detta. visst var det kul med inflyttningsfesten hos Jenniepie och jokke ifredags men alltså usch. fast det bästa på hela helgen var när jag plötsligt fick ett trevlit sms av mina kära lilla vän Timmy som berättade så gulligt att han var påväg mot viken. HALLÅ! jag jobbade då. det var sjukt stress efter det. men usch var mys det var när jag träffade grabben. och våra urtrevliga promenader runt omkring "centrum". och vad ska man säga när man själv är seg efter jobbet och Timmy är trött för att han har sovit för lite natten innan. jo humorn ägde allt. hahahahaha, vi var smådryga och hahahaha. SAKNAR DIG DIN LILLA BUSE! vi syns på onsdag troligen om det inte regnar.

nu är det slut tut
Good night lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0