28 juli - Herrejävlar!

Herregud, kom på att det är min turdag idag och det stämmer nog mycket! Först fick jag reda på från Jennie att det fanns bara tre biljetter kvar till Stockholm när vi beställde så vi hade supertur, sedan kommer jag troligen träffa Ludde på onsdag i stockholm. Fan vad jag saknar honom! och på onsdag kommer Elvis hit till viken!!! fatta?! jag började nästan gråta när jag gick reda på det. Han stannar som tur här till fredag så på torsdag får jag nog träffa honom.

över till dagen som gått. jag och jennie åkte vid halv tolv ut till sandgärdet och badade och stekte i solen. det var väl skönt innan alla från rix08 kom. så vi åkte hem och gjorde våra kjolar. Herrejävlar va nöjda vi blev. dom snyggaste kjolarna jag någonsin har sett och till vilket kanonpris!

nu ska jag snacka mer med Elvis
good night lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0