20 juli - Krunegård värmde upp kärleksvibbarna

jag var bara inte gjord för dessa dar...

Trevligt att vara tillbaka på bloggen tycker jag. Har varit två ganska upptagna dagar med mycket skratt och underbara människor. Fredagen började med att jag vaknade upp vid elva i Enköping. Solen sken och det blev lite solning innan lunchen och raketåkning bakom båt. Den obehagliga känslan efter att fått exantal skvättstänk på mig och bortdonade fötter så klarade jag mig relativt bra. Sedan blev det att åka in mot centrum för en liten shopping runda. Det blev tillslut en tröja, underkläder och en tisha.
Lördagen var det dags att åka hem mot Norpan för att jag skulle möta upp Jennie för en tripp till Bergs slussar i Linköping och för att se Håkan, Krunegård och Uggla. Det var helt mys. Eftersom det knappt var något folk när vi kom vid fem tiden så köpte jag mig en Håkan tisha. Till en början var det bara jag och Jennie men sedan kom våra "små" konsert vänner Viktor och Viktor. Helt sjukt söta grabbar. Så var Krunegård as bra. Och då ska vi inte tala om Håkan <3

En liten rolig grej som hände i Linköpingscentrum vid en busskur. Jag och Jennie satt och åt donken mat då på andra sidan lite längre bort kommer ca. sex personer och en av dom har lite krulligt hår. Så säger jag med lite ironisk röst: "åhh kolla, där är Uggla!" när dom några sekunder senare så ser jag ju att det är uggla och nästan med ett skrikande ljud utbrister jag " MEN DET ÄR JU UGGLA"

Nu måste jag duscha, bilder kommer och sånt senare för om en timme ska jag till Norpan med Jennie och hennes mor. Det blir att se på Mamma Mia.

Byebye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0