17 juli - Välkommen hem till vattnet

Nu är jag och familjen i sverige och på fastlandet. Det är ganska mysigt på sjön men jag är mer en landmänniska tror jag. Efter vi klev i land så packa vi in allt i bilen och åkte mot birkaby. Där blev det ärr kolla in alla olika märkes outlet. Va inte så mycket som jag tyckte om men det blev iaf en bok och två björnborg trosor. Efter det och lite mcdonald's mat så åkte vi till Enköping och mot faster. Vi stannade vid ica maxi och då hittade jag en till bok som jag köpte. Nu sitter jag här och chillar till Håkan. Det är bara två dagar kvar nu! mys!!
Nu sägs det att vi ska äta, men vem vet. Jag tror att Hilda lurar mig.


brb lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0