15 juli - En dag till..

Nu har jag och min familj precis ätit buffé på båten. Det var ganska konstig mat och det ända som var gott kom från barnmeny-saken. hahahaha, Clara blir barn på nytt. Nu har jag bytt om och tänkte inta kareoke scenen. Nevars, ska gå runt och chilla lite. Kanske stämmer mina horoskop där det står att jag ska träffa nya människor på en resa. Hmm.. läskigt värre. Nu ska jag återupphitta familjen för jag glömde såklart min tidning vid buffé saken.



Vi kanske hörs senare lovers.

Kommentarer
Postat av: Dennis Gidlund

2008-07-16 @ 17:39:07
URL: http://dbdgidlund.b
Postat av: Dennis Gidlund

Köp Djungelvrål påse åt mig..500 gr...betalar när du kommer hem /// Dennis

2008-07-16 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0