15 juli - Äntligen påväg

Just nu sitter jag på teminalen till båten. Om ca en timme får vi gå på och klockan sex åker den mot Estland. Det är faktiskt tur att man får ha datorn med sig för annars skulle jag sakna dig för mycket.
Såklart hände det en typisk sak förut. Ludde sms'ade mig och sa att han var i ringarum och frågade om jag var hemma i viken. Så svarade jag att jag nyss satt och åt på donken i södertälje. Alltså ofta vi lix byter plats. hahahaha, hoppas jag får träffa grabben nästa gång vi är i Stockholm istället. För det nalkas ju sakta men säkert skoltider igen. Det är tragiskt men garderoben måste förnyas lite så då blir det stockholm med Jennie. hihi
ska vara lite social med min syster som sitter ocdh gör bubblor med sitt tuggummi. 

vi ses senare lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0