14 juli - Gulligt, tack

Fick nyss en bild på mig av Anna. Den var verkligen as fin och jag kan inte förstå varför man fixar en bild på mig, men det är väl så om man heter Anna och hon tänker nog på hur glad jag blir när jag får den efteråt när den är klar.
Nu måste jag nog försöka avrunda. Även att jag inte skrivit så mycket eller något ansträngande. Nu ska jag leta efter filmen 10 orsaker att hata dig och kanske packa ner lite smått i resväskan. Åker om ni inte redan vet till Estland imorgon och sedan efter det till Enköping för att hälsa på faster. Kommer ha med mig datorn och hoppas kunna uppdatera ganska ofta. Sedan på lördag är det ju Håkan vid bergs slussar vid Linköping. nice as hell! ;D



Goodbye lovers.


Kommentarer
Postat av: Anna Thorell

Jag tkr om när du är glad och det är bra att du är det nu (: hoppas du får det jätte bra och tänk på mig ibland! (: pusspuss

2008-07-15 @ 00:01:37
Postat av: T

estland är bäst, och hata mig inte för mycket ^^

2008-07-15 @ 15:14:36
Postat av: T

estland är bäst, och hata mig inte för mycket ^^

2008-07-15 @ 15:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0