13 juli - Hemma vid min dator igen

Nu är man hemma igen då. Har varit en ganska mysig helg om jag får säga det själv. Det negativa är väl att jag inte fått träffa Jennie men det kanske jag gör idag. Fredagen innebar jobb till en början. Efter det så åkte jag mot Timmy och Åtvidaberg. Efter drygt en timmes åkande på min lilla moppe så var jag framme. Mys! Vi såg nog världens segaste film. Fattade inte ett skit men det blir väl så när en del pratar bort typ halva filmen. hihi, här nämner vi inga namn men. På lördagen bar jag mig hemåt och sedan ut mot sommarstugan. Jag sov typ bort hela eftermiddagen pga för lite sömn natten/dagen innan. Sedan blev det grillat och filmen djävulen bär prada. Nu sitter jag här hemma igen och nu börjar allt packade. Får faktiskt mycket panik på min mor som är världens jobbigaste nu men man får väl överleva de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0