Tisdag, varning för aj!

image11Min väckarklocka ringer fyra olika tider för att jag ska komma upp ur sängen. Idag var jag helt pigg vid andra tiden så jag stängde av dom sista två och såklart somnar jag om. Vakna vid sju och då var det en halv timme kvar tills jag skulle åka till skolan. Så dagen började inte så bra. Men jag åkte på studiebesök till Nyströmska och när jag står och väntar på bussen så kommer Jennie, då hade hon missat 459:an med en halv minut. Så hon fick åka med 46:n. Det var lite tur för mig som då fick någon att sitta med på bussen.
Efter en timmes bussåkande så steg vi av vid östra rydsvägen och gick upp mot Nyströmska. Och ännu en gång fick jag hör deras sega rektor snacka en halvtimme. Gick omkring i skolan med någon matte lärare och någon elev från Nv. Jag fick se massa människor jag hört talas om och en den sanningar och en del lögner om dom. Hihihi. Gick upp på den tredje våningen och dom visa oss data salar. hm.. okej?
Vi åkte iaf hem lite senare och jag satt och snacka med Simon hela vägen i bussen. Man har lite olika uppfattningar av människor xD
Kom till skolan och hade väldigt lugna lektioner.
Nu ligger man här i sängen och tråkar. Tiden går knappt framåt. Gossip Girl idag :D Har stora förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du tagit tag i ditt bloggande!
great att vara på nyströmska? ;D hoppas du inte blivit besviken på mina sugarpies jag sitter och småtittar på! löv ju!
gosssssssssip!

2008-01-29 @ 19:59:41
URL: http://jenniepie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0