Tisdag, illamående syslöd inställd

 Det är väll tanken som räknas ändå lille vän. Jag kan inte gå på vatten men jag gick inte över gränsen. Men solen i ögonen har jag tidvis nu i stockholm. Kom ihåg mig när det är gråa dagar. Innan mörkret faller kommer du vara med nån annan. Men jag fattar ingenting. Du hade tid med henne och du ljög för mig, för du var ju ingen soldat. om du lämnade mig nu så skulle jag hitta söndermarken. Där hugger jag i sten tills jag är hos dig igen. du var min helande tröst och nu växer mitt tvivel. Men vi ska någongång åt samma håll. Vad var det du snackade om att stockholms kyss va? kom änglar om ni finns kom hem nu. jag har väntat på ett regn ganska länge nu men jag har ett stort liv och ett strörre timglas. Nu pallar jag inte mer men jag vill gå hem med dig en sista gång innan det blir hjärter dams sista sång.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0