Onsdag, kemiska formler och trötta ben.

Idag var skolan ganska slapp. Vi hade musik och bild då jag spela gitarr hela lektionen sen kör (hatar susanna). Slutade kvart över två. Matte sista lektionen då man satt och snacka bort all tid typ. Kom hem körde sing star med syster. Vann såklart hela tiden. Träningen idag var as bra. Förövrigt vill jag informera att träningarna på onsdagar är kl.19.30-21.00 så alla vet xD

Om ni inte hr märkt det så har jag gjort om min blogg lite grann. Den är inte riktigt klar men jag pallar inte göra den klar nu. Pussss på Linnéa som hjälpte mig och berättade hur man gjorde.


Orsa om 10 dagar, längtar till att komma bort lite. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0