Måndag, trött men ingen teknik

image20 Kärek är det ren magi? Det skulle inte jag säga att kärlek var eller är. Kärlek är något som är helt idiotiskt som sårar människor men ändå vill alla ha den. Det här med kärlek och sånt kom upp idag när linnéa kom på i skolan att det var en månad kvar till alla hjärtans dag. Det är verkligen en dag som jag hatar. Den dagen så känner jag mig så oälskad. Och varför firar man alla hjärtans dag? vem var han valentin? Men är det magi att det är just två människor gillar varandra jätte mycket? Nej, det är det inte. För om man hade känt mer människor här på jorden så hade man nog hittat en som man gilla mer. Men jag tror att det finns någon till alla, men att en del får vänta längre innan dom träffar den rätte.

Somna in min älskling
vänd din andra kind mot slagen
Sätt ditt liv på spel
för min skull nu

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

du har fel flicka lilla. men jag tar inte upp denna diskusion igen, du tycker som du och jag som jag! jag ska göra din alla hjärtans dag minnes värd, jag LOVAR. bara du går med på villkoren !

2008-01-15 @ 16:09:11
URL: http://linneaanderssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0