Lördagen, bättre än att sitta hemma.

image18Gårdagen var faktiskt helt okej. Det börja med att jag sov ut riktigt mycket. Sen såg jag på lite skidor och sånt ( tråkigt ibland men ajja) Sen vid halv fyra så drog jag ner mot ica där jag mötte jennie (som planerat) Vi gick hem i super stormen och håret blåste nästan bort. Vi chillade lite till halv sex då vi gick ut till bussen för att dra till sörping. Eftersom den gick halv från stationen så fick vi vänta typ 10 minuter (lite överdrivet) men iaf. Vi blåste nästan bort hihi. På bussen satt vi och prata med mallan och johanna Ö. Sen när vi var vid sörpings bussstation så stog bussen kvar as länge och det var typ 7 min kvar tills den skulle vara på nästa hållplats så vi bestämde oss för att gå av (vi skulle få gå längre) då såklart så åker buss jäveln iväg. ajja, sedan gick vi mot nyströmska där vi mötte viktor. Vi stack hem till honom och chillade typ såg date movie och snakc atyp lite. Det var helt okej, bättre än att sitta hemma lix. Sen åkte vi hem och jag dog för ingen var inne på msn. Fast marcus räddade mig där i en halv tmme typ. Pussss på min älskade vän:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0