fredagkväll, ringande telefon men inget svar

Från iimage22morgon ska jag ändra mitt liv. Jag är så jäkla trött på mig själv. I have nothing. Det är ganska konstigt att man kan sakna något som man aldrig har haft. Jag hatar att säga det men jag ljuger när det gäller hur jag mår när någon frågar på msn. Jag vill inte ljuga något mer men jag hatar också att folk ska säga att hon är löjlig som tycker synd om sig själv. Men nej, jag tycker inte synd om mig själv. Jag har själv satt mig i skiten nu ska jag ta mig ur den också. Jag vill faktiskt ta ner alla speglar i huset men det skulle nog inte gå. Jag ska göra massa saker imorgon troligen men just nu vill jag bara sova bort hela helgen. Varför är världen emot mig? och alla lappar på hitler och sånt på lyktstolparna gör mig förbannad. Alla får tycka som dom vill men jag blir arg på det. Jag saknar våran tid. Måste ringa dig snart. Kanske blir senare ikväll eller kanske imorgon.

hey mr. perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0