Tisdag, nationella prov och näsdukar

image29Vad ska man säga? Jag hade som alla andra svenskar som går i nian nationella prov i svenska idag. Morgon började inte bra. Min fader glömde väcka mig så jag vaknade 45 min innan jag skulle åka till skolan. stress stress. Hann iaf få med mig min coca cola som jag köpte igår. När jag väll kom till skolan var jag trött och jag träffade på min vän Linda i cafeterian. Hon var glad och förvånad över att det var vanlig cola jag hade. Hon var nog ganska stolt över mig. Väll inne i klassrummet vart stämningen spänd. Jag kände mig faktiskt lugn i början men ju mer tiden gick desto mer stressad blev jag. Jag kände efteråt att mitt resultat inte kommer bli så bra. Får satsa på att skriva en bra uppsats på torsdag.

Efter nationella hade jag ju såklart vanliga lektioner som t.ex. Engelska, Språkval och So. Fast inget av dom ämnerna är lika roliga tillsammans som syslöjd är. Älskar det. Idag skulle jag börja göra någonting nytt. Efter en lång tid av velande bestämde jag mig för att designa ett eget linne. Det kommer bli som ett brottar linne ungefär men ska göra ett eget snyggt tryck med en bra text eller något ritat. Happy happy.

Nu under kvällen har jag pluggat engelska och sett på Gossip girl. Tycker inte om att ha engelska prov mitt bland nationella prov. För det tar på krafterna. Ajja livet är inte alltid lätt. Började sticka förut också. Det kommer nog bli en mössa fast det vet man ju aldrig. hihi.

Tänk om livet alltid vore bra, då hade jag inte varit lycklig. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

du är underbar och du ska se, du kommer få ett jätte bra resultat på allt :D!

2008-02-06 @ 07:11:16
URL: http://linneaanderssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0