Onsdag, minnes luckor och småmynt.

Nu när jag satt och kom på en rubrik till detta inlägg kom jag på att den rubrik jag skrev igår är felskriven. Det var ju lix inte onsdag igår. Jag var nog väldigt trött eller så ville jag hoppa över tisdagen eftersom när man säger tisdag så tänker jag alltid att det är så långt kvar till helgen.

Dagens fundering är hur man ska "fira" alla hjärtans dag iår. Det skulle vara skänt att totalt dissa den dagen men så kommer det nog inte bli. Helst skulle jag vilja se massa söta filmer med Jennie men jag är inte hemma. Det tycker jag inte om. Fast det kommer nog bli en mysig dag med skidåkning och kanske elitseriehockey med familjen. Det är mys det med. Chokladkaffe <3

Den andra saken jag kom och tänka på idag är att jag inte träffat Viktor på typ 2 månader ( imorgon är det exakt 2 månader sen). Jag saknar nog grabben lite. Har ite sett ett enda stjärnfall sen sist han och jag sågs. Det är någontng med han och stjärnfall. Jag kanske inbillar mig, vem vet.

Sedan det sista jag kom och tänka på är att jag saknar massor med folk just nu. Mest saknar jag Jennie när jag inte snackat med henne på msn/sms/telefon på typ 5 timmar. Älskar dig pie♥

Kommentarer
Postat av: kitty

mjau, i love you!

2008-02-06 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0