Fredagkväll, blås 4 sek.

image19Kom precis hem från en O.C kväll hos Jennie. Vi såg typ 5 avsnitt eller något i andra säsongen. Efter typ 3 avsnitt gick vi ut en sväng och då mötte vi Bella och Malin? Vi följes åt till viken sen gick vi tillbaka. Det var skitkallt. Sen såg vi mer O.C
 När jag skulle åka hem (åkte moppe) så åkte jag genom viken. Vart invinkad av polisen för att göra ett alkoholtest vid kommunhuset typ. As nervös första gången lix. Men såklart var jag nykter. Sen när jag kom till järnvägsgatan blir jag invinkad av en annan polisbil så då får jag blåsa igen. Ofta det finns två patruller i viken en fredagkväll. Ajja, jag kom hem och såg precis slutet av Stolthet och fördom. Den är så söt så jag började gråta.
  Imorgon ska jag ut och gå med Jennie sen får vi se vad planerna för kvällen blir:D

Godnatt♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0