Fredag, imorgon åker man.

image27Då var det fredagkväll. Trevligt värre. Skolan var as slapp och rolig idag. Vi hade vintersportdag och jag spelade vollyboll. Var med i grupp 6 (lag 6). Där var också Dennis, Lisa, Jonas, Olivia, Sandra, Kecke och Olle W. Och jag såklart. Vi kom 3:a av 8 lag efter 4 vinster och 3 förluster. Det gick sådär för mig och jag har fått ett blåmärke vid pulsgrejen på handleden. Skit ont gör det.
Jag Klippte mig också idag. Det är kort nu (känns så iaf men det är inte så mkt kortare) och sen har jag typ lugg/snelugg. Ajja ni kanske inte fattar skitsamma lix. Jag gick hem och satte mig vid datorn när jag kom hem sedan packade jag ner saker till orsa (tänkte skriva trysil men det var fel) Längtar efter skidåkning. Kom hem från Jennie ganska nyligen. Vi såg på trollsommar och lite let´s dance. xD Eftersom vi alltid går till statiol så gjorde vi det idag med men vi vände för vi sa att om det var den ''unga" killen som jobbade så sulle vi gå till bilisten. S¨å var det han såklart.

Åker då somsagt imorgon vid 8 mot orsa. Kommer sakna min andra halva. Jennie<3
plus mina små flickor i min klass;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0