29 februari - Ishockeyhulk

Ibland undrar jag om du alltid är ärlig när vi snackar. Vi lovade varanda att alltid vara ärliga men nu blir jag skeptisk. Början av veckan pratade du skit mycket med mig och ville bara ringa för att inte säga något. Nu är du helt tråkig och ointressan. Gillar inte att nämna namn så för om du läser det kanske du förstår att det är dig jag menar. Jag vill citera från en mycket bra låt som är skriven av Lasse Lindh. " Jag vet vi var unga och somliga vill kalla oss för dumma ".
Nu vill jag lyfta fram lite att den finska "horan" Linda någonting åkte ut let´s dance. Det var en härlig känsla och det firade jag och Jennie med lite Hak-konster xD
Imorgon är det lokalfest i Norköping. Mums. Hoppas jag träffar lite roligt folk och att Vi får det skit kul. Men innan det ska jag spela ishockey. Från konståkerska till ishockeyhulk. ;D

Godnatt, ta hand om era nära för när som helst kan dom vara borta för alltid.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0