25 februari - H2O0 vatten?

Så jävla segt att komma tillbaka till skolan idag alltså. Efter 2 veckors ledighet kommer man tillbaka och ska ha kemiprov och matteprov. Det är fasiken inte kul. Så när jag kom hem från skolan satte jag mig och gjorde lite kemi. (som visades vara helt fel) Sedan vid 6 ringde Dennis och ville gå ut och gå en sväng. Det var as skönt att komma ut lite efter pluggande. Sen när man kommer hem sätter man sig och gör mer kemi och halvser på andra avenyn på tv:n. Nu har jag bara en labbrapport kvar och sen är jag klar. Med kemin för idag iaf.

Visste ni att H2O var vatten? :o xD

hihi. pusssssss


Kommentarer
Postat av: Linnéa.

Ey, när har vi kemi prov ?:)

2008-02-26 @ 14:10:52
URL: http://linneaanderssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0