23 februari - a lot like love

Igår var jag hos Jennie.Vi gick en sväng ner till viken och drog till kupan, där jag köpte en scarf och Jennie köpte en as söt väska och en röd plånbok. När vi kom hem till Jennie sen så gick vi runt i högklackat och kom fram till att alla KAN gå i hög klackat. Jennie provade 49294 st plagg till sin kjol och vi tog massa pics. Sen var det typ storm ute och på tv:n sa dom att man skulle stanna inne så jag fick sova i Jennies säng ännu en gång den här veckan. Den är faktiskt riktigt mysig. Vi såg på let´s dance och hjälp!. Senare satte vi på a lot like love. Jennie grät inte jag lovar.

Ligger och tittar på melodifestivalen nu och björn började precis. Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0