19 februari - Mjukis och kent.

Fan vad segt allt går. Timmarna, minuterna. Jaaa allt lix. Imorgon bär det ju av till Stockholm. Pusss på det. Så det blir nog att sova hos Jennie inatt. Hihii. Som ni kanske har sett gjorde jag en del ändringar i min blogg igår. Och resultatet blev katastrof. Men jag orkar seriöst inte byta, eller jo jag kanske gör det senare. Den kan fakstist inte se ut såhär. Pratade nyss med min mamma i telefonen. Ibland vill jag bara koppla ur telefonen när jag snackar med henne. Usch! Jag kan ju inte rå för att jag inte orkar laga mat. Joo det kan jag men palla det lix. Och pizza är flott och det vill jag inte ha. Sen är mjölk så jävla äckligt att dricka. teyerhdäalhnakj!!!

Varför får jag inte på mig dina blåjeans?
Varför får jag inte på mig dina blåjeans?
Varför får jag inte på mig dina blåjeans?
Varför får jag inte på mig dina blåjeans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0