18 februari - Snart stockholm och sommarplaner.

Idag vaknade jag as tidigt, typ halv tio. På ett lov lix. Men ajja, jag stack till Jennie strax innan tolv. Vi skulle med 459:an som gick kvart över tolv. Efter att ha suttit as länge på bussen steg vi av i Norrköping. Vi gick mot H&M sedan åt vi på donken för att vi skulle till kontaktlinskleniken (mycket stavfel på det ordet tror jag nog). Efter att ha varit där så tog vi spårvagnen ner till resecentrum för att sedan ta pendeln till Linköping. Vi åkte ut till ikano/Ikea och slössa bort några timmar på ingenting. Vi åkte mot Norrköping, köpte smaksatt latte som inte smaka choklad och sedan åkte vi hem.
Fick reda på att han den där Kent ska till Peace and love i sommar. Vill dit. Då måste man ju se Kent, Håkan Hellström, Timo Räisänen<3, Billie the vision and the dancers, Mando Diao, Hästpojken, Miss Li, Neverstore och Johnossi.

Kommentarer
Postat av: timmy erita

jag hoppas verkligen att du ska dit :D

2008-02-18 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0